Träningsuppdatering


google

Hej sötnosar! Nu
har jag samlat tillräckligt med kraft för att få upp armarna till tangentbordet. Hade mitt första riktiga pass med min pt idag. Var så sjukt nervös innan jag kom dit. Eftersom jag vart så slut förra gången när vi bara gick igenom allt. Men denna gången gick mycket bättre. Jag mådde inte illa efteråt och klarade mig igenom övningarna levande. Hade till och med sånt tempo att vi hann med lite boxning efteråt.

Sen så har jag även bytt ut min tekaka och min mugg o'boy (frukosten jag ätit i typ hela mitt liv) mot havregrynsgröt med äppelmos, ett ägg, en macka med sallad, skinka och gurka på och så ett glas mjölk till. Och det går faktiskt bättre än jag trodde att det skulle göra. Det är ju mycket mer än vad jag är van vid, men äter man sakta och tar sig tid att äta i lugn och ro så går det bra.

När man tränar så har jag nu lärt mig att det är lätt att tappa motivationen när man blir trött, mitt i övningarna. Men då måste man fokusera på ett ställe och försöka se målet framför sig. Så jag försökte tänka att om jag tar mig igenom det så kan jag äta popcorn ikväll utan att få dåligt samvete, och så fokuserade jag på hur gärna jag vill kunna ta ett par jeans i en butik och få på mig dom lätt. För just nu avskyr jag att köpa nya jeans. Och så vill jag såklart kunna gå omkring i bikini i Grekland utan att hålla för magen.


xo Sarah

Kommentarer
Postat av: Sanne

Kul att du börjat bloga igen hjärtat<3

Jag är kass på det.



Kul att du börjat träna med! Du ska se att det bara kommer kännas jobbigt i början, sen kommer det gå på rutin. :) Har försökt här nu att trappa upp med träningen jag med. Jag önskar fortfarande att man kunde "springa" (jogga/strosa/gå) till eller ifrån Söderala i slutet av sommaren! Vågade ju inte sist. Men i slutet av sommaren Sara, kanske vi skulle anta den utmaningen på riktigt?



För övrigt saknar jag dig en massa.

PUSS!

2012-02-26 @ 20:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0